Noutati in update-ul 2.06

1
Patch_Notes_Highlights_2_06.jpg
Patch_Notes_Highlights_2_06.jpg (316.46 KiB) Viewed 360 times
Update-uri la Agenti
viper-banner.png
viper-banner.png (22.78 KiB) Viewed 360 times
  • Toxin [X]

Inamicii care traversează Poison Cloud a lui Viper incaseaza instantaneu 50 damage .Damage-ul crește cu cât rămâi mai mult în contact cu toxina.

În timp ce e în cloud, Dacay-ul în timp a scăzut cu 15 >>> 10

Când ați ieșit din norul Viper, întârzierea înainte de regenerarea sănătății a scăzut 2,5 >>> 1,5

  • Poison Cloud (Q)

Acum poate fi redistribuit imediat când este preluat, dar acordă un damage temporar în loc de damage permanent

Dacă este activ când Viper moare, Poison Cloud rămâne activ încă 2 secunde sau până când Viper rămâne fără combustibil.

Distanța de ridicare a crescut 200 >>> 400

  • Toxic Screen (E)

Dacă este activ atunci când Viper moare, ecranul toxic rămâne activ pentru încă 2 secunde înainte de dezactivare

Distanța completă de punctul mort de perete a crescut pentru a se potrivi mai bine cu distanța de punctul mort de la marginea fumurilor
  • Snakebite (C)

Timpul echiparii scăzut cu 1,1 >>> .8
Yoru-banner.png
Yoru-banner.png (17.29 KiB) Viewed 360 times
  • Blindside (Q)

Timpul de activare a blind-ului a scăzut cu 0,8 >>> 0,6 secunde

Durata blindului a crescut de la 1,1 >>> 1,5
  • Gatecrash (E)


Gatecrash nu mai este reîmprospătat la ucideri și este în schimb alimentat la fiecare 35 de secunde

Durata de viață a fragmentului Gatecrash a crescut cu 20 de secunde >>> 30 de secunde

Intervalul la care fragmentul Gatecrash este dezvăluit din stealth a scăzut cu 7m >>> 4m

  • Dimensional Drift (X)

Punctele pentru Ult reduse 7 >>> 6
Yoru poate reactiva acum Gatecrash în timp ce se află în Deriva Dimensională
Killjoy-banner.png
Killjoy-banner.png (24.97 KiB) Viewed 360 times
  • Nanoswarm (C)

Killjoy poate ridica acum grenade Nanoswarm desfășurate în timpul fazei de cumpărare pentru a recupera banii

Update Arma

Bucky
Răspândirea glonțului primar (clic stânga) a scăzut 3.4 >>> 2.6
Scăderea răspândirii pe Alt-fire (clic dreapta) 3.4 >>> 2.0
Curba de daune actualizată atât pentru focul primar, cât și pentru focul alternativ
0m – 8m este 20dmg per peletă
8m – 12m este 12dmg per peletă
Dincolo de 12m este 9dmg per peletă
Cantitate redusă de pelete într-un clic dreapta de la 15 >>> 5

HRTF
Procesarea HRTF se bazează pe un profil care conține, printre altele, măsurători precum dimensiunea capului și forma urechii. Această implementare utilizează un profil bazat pe un singur set de măsurători și poate să nu se simtă natural la început pentru toți ascultătorii, în funcție de cât de aproape se potrivește profilul propriilor lor măsurători. Îi încurajăm pe utilizatori să facă câteva încercări pentru HRTF, deoarece poate fi nevoie să se obișnuiască. Antrenamentul axat pe urechi în afara unui mediu de joc cu presiune ridicată poate avea rezultate într-o mai bună capacitate de interpretare a procesării HRTF. Vă sugerăm un joc sau un antrenament personalizat pentru aceasta! Urmăriți demo-ul nostru video de mai jos.
Sursa si de asemenea lista completa cu update-uri o gasiti aici :

Return to “Noutati”

cron